Ce site utilise des cookies afin que nous puissions vous fournir la meilleure expérience utilisateur possible. Les informations sur les cookies sont stockées dans votre navigateur et remplissent des fonctions telles que vous reconnaître lorsque vous revenez sur notre site Web et aider notre équipe à comprendre les sections du site que vous trouvez les plus intéressantes et utiles.
26 octobre
Webinar 100,7
Grande conférence
D’Participante wëssen um Enn vum Dag:
- Wéi wichteg den differenzéierten Diagnostik bei ADHS ass;
- Wéi eng déi verschidden Etappe si beim feststelle vun ADHS;
- Wéi eng optimal Zesummenaarbecht tescht Medizinner a psycho-pedagogeschem Personal am Diagnostikprozess ausgesäit?
D’Participante sinn um Enn vum Dag an der Lag:
- Fréi éischt Symptomer vun ADHS ze bemierken an ze erkennen;
- Verschidden Tipps an Tuyau’en an hirer Klass ëmzesetzen déi engem ADHS-Schüler et vereinfachen um Unterrecht deelzehuelen.
D’Participante reflektéieren:
- Iwwer d’Wichtegkeet vun enger enker Zesummenaarbecht op verschiddenen Niveauen;
- Wéi ee Kanner a Jonke mat ADHS an verschiddenen Etappe vun hirem Liewe ka weiderhëllefen.
- Iwwert d’Erausfuerderunge vun engem richtegen Diagnostik.
Formateur(s)
Dr Alexander Marcus, pédopsychiatre et psychothérapeute
Liane Königs, pédopsychiatre et psychothérapeute
Manuelle Schank, pédagogue
Liz Theis, ergothérapeute
Dr Olivier Revol, neuropsychiatre, pédopsychiatre à Lyon
ADHS - Eng Diagnos, keng Meenung!
14:30
100,7